یاشاریاشار، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

تولدت مبارک

واکسن 1 سالگی

1391/5/25 13:33
نویسنده : مامان
688 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 4 مرداد ماه و دخملم امروز واکسن 1 سالگیشو زد. خدا رو شکر طبق گفته مسولین درمانگاه این واکسن تب نداشت و خیال من و دخملوکم هم راحت شده بود. از همه بهتر این بود که واکسن رو دستش زده می شد تا موقع راه رفتن اذیت نشه.

Gifs Doctor

فقط عسل مامان خیلی گریه کرد و کلی ناز کرد. منم اونقدر نازش کردم تا آروم شد. دخمله دیگه!!!!!!! بغل کاریش نمی شه کرد.

این دو تا عکس رو هم امروز گرفتم که خدا رو شکر خانم خانما خیلی شنگوله!!!!!!!  گاوچران

فدات بشم با اون دندونات!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

حانیه جون
5 مرداد 91 14:06
سلام.خدارو شکر که بهار جوووون تب نکرده.راستی عکساشم خیلی نازه!


باز هم ممنون عزیزکم که به یادش هستی
مامان امیرحسین ومحیا
6 مرداد 91 22:22
سلام تبریک بابت تولد دوتافرشته های زمینیتون.


شرمنده کردین. ممنون. کوچولو های خوشمزه تونو ببوسید
مريم
7 مرداد 91 13:24
سلام فاطمه جون عكسات و وبت خيلي قشنگ و جالب بود خوشم اومد تمام احساساتتو نشون دادي ياشار و بهار هم خوش بحالشون چنين ماماني دارند


مرسی عزیزم
مامان محمد معین
8 مرداد 91 1:12
سلام عزیز, پیامتونو خوندم ممنون که به ما سر زده بودین,منم تولد گل دخترتونو تبریک میگم و همینطور سالگرد ازدواجتون رو بااجازه لینکتون کردم, شما هم دوست داشتین لینک کنین و بهمون سر بزننین


مرسی عزیزم. حتما. خوشحال می شم. منم شما رو لینک کردم. منتظر نظرات عزیزتون هستم
مامان محمد معین
8 مرداد 91 14:19
عزیز اومدم چت ولی انگار مشکل داشت ممنون از محبتت


بووووووووووووووس
سپید مامان علی
9 مرداد 91 14:05
فدای ناز دخملونش
خدا رو شکر که اذیت نشده...انشاءالله که همیشه سالم باشی


ممنونم عزیزم. لطف کردی. امیدوارم همه نی نی ها سالم بمونند.