یاشاریاشار، تا این لحظه: 17 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

تولدت مبارک

آخرین املا

1392/4/27 23:32
نویسنده : مامان
1,338 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره یک سال تحصیلی رو پشت سر گذاشتی و  من و بابا همچنان بهت افتخار می کنیم.  پسر گلم دیگه باسواد شده و می تونه تمامی کلمات رو بخونه و بنویسه.

آخرین املایی رو که تو دفترت نوشتی رو برات می نویسم. یک خاطره قشنگ از اون روز داری.

خانم سلطانی جونی ازتون خواسته بود که شغل مورد نظرتون رو در املا بنویسید. تو هم شغل پلیس و نانوا رو انتخاب کردی.

عزیزکم یاشار جان :

امیدوارم در هر شغلی که باشی موفق و شاد زندگی کنی و مثل همیشه من و بابایی جونی رو شاد کنی.

                                                                                باسواد شدنت مبارک عسلم

آخرین املا یاشار در ادامه مطالب

بچه ها سلام.

 امروز آخرین دیکته ی کلاس را با هم و به یاری خداوند مهربان شروع می کنیم.

فرزندم: یادت هست که روزهای اول خواندن و نوشتن ساده ترین کلمه ها برای شما چقدر سخت بود؟؟!!!

اگر دفترت را باز کنی در ابتدای آن کلمات آب ، بابا را می بینی.

آری، شاد می شوی که حالا می توانی تمام کتاب فارسی را بخوانی و به راحتی بنویسی و همین باعث خوش حالی من است.

پسرم خوب می دانی که من از تو صفای کودکانه را آموختم. امیدوارم شما را در لباس پزشکی و مهندسی و پلیس ، نانوا، ... ببینم.

پروازتان را به سوی علم و دانش تبریک می گویم و شما را به خدای بزرگ می سپارم و بدانید که خیلی شما را دوست دارم.

                                                                        معلمت سلطانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)