یاشاریاشار، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

تولدت مبارک

دندان شیری

1391/8/21 18:49
نویسنده : مامان
569 بازدید
اشتراک گذاری

اولین دندان شیری لق شد.

به من گفتی: مامان دندونم درد می کنه فکر کنم داره می شکنه. نگاه کردم و دست زدم دیدم بله!!!!!

اولین دندونت لق شد. مبارکه عزیزم. قلب       _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

تازه یه خبر دیگه:

از امروز هم قراره پسرمون کم کم با اعداد ریاضی آشنا بشه و بتونه جمع و تفریق و .. رو انجام بده.

عدد ١ رو یاد گرفتی و راه می ری و یک سره به من می گی: مامان خدا یکی است. خورشید یکی است. خانه خدا یکی است. قلب

من هم بهت گفتم تو هم برای من ١ هستی . نمی دونی چقدر خوشحال شدی . می بوسمت.ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سپید مامان علی
27 آبان 91 19:32
یاشار جونی خوش به حالت که نین مامان مهربونی داری...فدای پسر یکی یکدونه