یاشاریاشار، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

تولدت مبارک

باسواد شدنت مبارک

1391/8/8 21:59
نویسنده : مامان
1,137 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم: امروز ٨ آبان ماه بود و وقتی از مدرسه اومدی یه ذوقی تو نگاهت بود که نگو!!!!

پسر خوبم امروز برای اولین بار، با دستهای ظریف و کوچکش می تونست بنوبسه.

تونسته بود با نوشتن کلمه بابا ، حس دوست داشتن بابا رو به خودش بفهمونه. وقتی کلمه آب رو نوشتی اونقدر خوشحال بودی که نگو. مرتب از به وجود اومدن آب ازم سوال می کردی !!

آره عزیزم ، تو از امروز باسواد شدی و نمی دونی تو دل من و باباجونی چی می گذره!!! وقتی دفتر مشقت رو باز کردم از خوشحالی داشتم بال در میاوردم. یک صفحه کامل پر از آب و یک صفحه دیگه پر بود از بابا.

فدات بشم که انقدر نوشتنت هم مثل خودت تمیز و قشنگه. خانم سلطانی جونی هم برات دو تا مهر هزارآفرین زده بود.

از آموزش درس ریاضی که دیگه نگو!!!  یک سره تو کتابت هزار آفرین و چیزهای خوبه. فدات بشم که انقدر زرنگی.

شیرینکم یاشار جون:  منتظر کلمات جدیدت هستم. دوست دارم هر چه زودتر این روزها بگذره و تو هر روز یه کلمه جدید یاد بگیری و من و بابا جونی هم از باسواد شدن تو لذت ببریم.

یاشار جونی باسواد شدنت مبارک 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)