یاشاریاشار، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

تولدت مبارک

یاشار

1391/3/29 17:06
نویسنده : مامان
489 بازدید
اشتراک گذاری

 پسر خوبم، با اومدنت دنیایی از مهر و محبتت رو با خودت آوردی و من و بابا رو عاشق و دیوونه خودت کردی. آخه اولین بچه ای بودی که تو خونمون پا گذاشتی. هورا

اولین باری که خواستم شیرت بدم رو از یاد نمی برم. آخه تو ، اون روز چشم چپت کاملا باز بود و یه چشمی داشتی به من نگاه می کردی. نمی دونی مامانی جونم چه کیفی داشت! نیشخند

بابا هم که مرتب داشت از من و تو فیلم می گرفت. قلب

حالا هر روز که از اون روزها می گذره من و تو بیشتر و بیشتر به هم نزدیکتر می شیم.

عزیزکم: آرزو می کنم دنیای وجودت پر از مهر و صفا باشه. چندتایی از عکسهای دوران ٦ تا ٨ ماهگیت رو گذاشتم تا هر وقت می بینی یاد من و بابا باشی و بگی یادشون به خیر! متفکر

دوست دارم

 

نوروز ٨٦ که گل پسرم ٨ ماه سن داره

اولین عید یاشار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان امیرحسین ومحیا
6 مرداد 91 22:31
بخورمت جییییییییییییگر.
مریم
14 مرداد 91 13:11
سلام عکسهاتون خونتون ومخصوصا مدرسه یاشارچون خیلی خیلی باکلاسه ماششششالله پیرشی ننه راستی راحت بجهتون روتواون مدرسه ثبت نام کردین؟خوش به حالتون میبوسمتون


میسسسسسسی عسیسسسسسسسم!!!!!!!!
فداتون بشم اونقدر ها هم راحت نبود. بوووووووووس. باز هم به ما سر بزنین